U bent hier:

Permanente Vorming Schoolbeleid - Achttiende jaar

Voor schooljaar ’20-’21 hebben we er bewust voor gekozen om jullie groep als groep te behouden en geen nieuwe fusie te laten aangaan. Aangezien we nu al weten dat het dan sowieso om een beperkte groep zal gaan en om het programma voor iedereen betaalbaar te kunnen houden, stellen we jullie een beknopt programma voor. Beknopt wil uiteraard niet zeggen minder interessant of leerrijk!

‘Verbindende communicatie’ en ‘Leiderschap van verandering’ zijn de twee thema’s die in de online bevraging de grootste voorkeur bleken te genieten. In de huidige situatie waarin het onderwijslandschap zich bevindt, zijn beide thema’s ook brandend actueel. Met ‘Leiderschap in verandering’ wil Koen Marichal jullie een kader geven om tot praktisch bruikbare inzichten te komen die je ondersteunen als schoolleider in turbulente tijden. In de sessie rond verbindende communicatie leert Kim Wezenbeek je tijdens een veranderingsproces oog te hebben voor de achterliggende behoeften in je team.
Tot slot was er grote vraag om geïnspireerd te worden via een schoolbezoek. Jullie steken daarvoor de grens over en gaan tijdens een tweedaagse op bezoek in Niekee (Roermond) en Het College (Weert).

We hopen van harte jullie in schooljaar ’20-’21 opnieuw bij CVA te mogen verwelkomen, zodat jullie er samen een leerrijk jaar van kunnen maken.

Praktisch

De opleiding heeft volgende code: 20/PV/018
Uw bijdrage bedraagt € 780.

Deze opleiding is reeds gestart, inschrijven is niet meer mogelijk.

Onderdelen

Leiderschap van verandering

maandag 19 oktober 2020 09:30u 16:00u Koen Marichal Universiteit Antwerpen, Boogkeers 5 (aan het Mechelseplein), 2000 Antwerpen, lokaal 102 (eerste verdieping)

Verbindende communicatie