Hybride leren
Hybride leren kan een echte meerwaarde worden voor je leerlingen en je team. We bekijken wat dat betekent op pedagogisch-didactisch vlak (werkvormen, aanpak, keuzes maken) en op vlak van beleid maken en organiseren (coachen van je team, organiseren van het hybride leren en werken).
Programma
We leren wat hybride leren is en onderzoeken samen in welke combinaties en vormen je dat kan invullen in je eigen school. We kijken daarbij naar het waarom, hoe en wat van hybride leren. Aan de hand van het model van Knoster gaan we op onderzoek naar de bouwstenen die reeds aanwezig zijn op school en dewelke nog verder moeten ingevuld worden.
Doelstellingen
- Inspiratie om hier verder mee aan de slag te gaan
- Een heldere definitie van hybride leren en een mogelijke invulling ervan voor de eigen school
- Een model om verder mee aan de slag te gaan
Begeleiding
Mariet Vrankcen is Senior Consultant in de Innovatieve Arbeidsorganisatie, Onderwijs- en organisatiedeskundige @De Arena, Learning & Change Manager @reimagine work & reimagine learning
en mede-oprichter De MET Leerhubs.
Datum |
Beginuur |
Einduur |
Lesgever |
Locatie |
vrijdag 26 november 2021 |
09:30u |
16:00u |
Mariet Vrancken |
Universiteit Antwerpen, Boogkeers 5 (aan het Mechelseplein), 2000 Antwerpen, lokaal 101 (eerste verdieping) |