Je bent hier:   Postgraduaat Schoolbeleid - Tweede jaar B Succesvol traject van functioneren en evalueren

Succesvol traject van functioneren en evalueren

Ken jij je taak als (eerste) evaluator? En ben je vertrouwd met alle aspecten van de decretale evaluatieprocedure? Welke kansen en valkuilen heeft een formele evaluatie?

Programma

De kwaliteit van een school wordt sterk bepaald door de kwaliteit van haar personeelsleden. De functiebeschrijving, functionerings- en evaluatiegesprekken zijn een belangrijk instrument bij de begeleiding van personeelsleden in hun groei en professionalisering. In deze vorming wordt ruim aandacht besteed aan het opstellen van correcte functiebeschrijvingen en aan het goed gebruik van functionerings- en evaluatiegesprekken. Het juridisch-technisch kader van functioneren en evalueren en de decretale evaluatieprocedure worden grondig toegelicht.

Naast het doceren wordt er veel ruimte voorzien voor gesprek en vraagstelling.

Doelstellingen

  • Evaluatoren vertrouwd maken met de decretale evaluatieprocedure en het juridisch-technisch kader van functioneren en evalueren.
  • Evaluatoren laten reflecteren over hun modellen van functiebeschrijving en hen – indien nodig – aanzetten tot bijsturing.

Begeleiding

 Marc Keppens, directeur Dienst Personeel Katholiek Onderwijs Vlaanderen.

Datum Beginuur Einduur Lesgever Locatie
donderdag 21 januari 2021 09:00u 12:00u Marc Keppens via afstandsonderwijs (Zoom)

Contacteer ons

*
*

Contactgevens

E-mail: cva@uantwerpen.be

Tel.: 03 265 29 60

Fin.rek.: BE81 7350 2494 2324

Centrum voor Andragogiek
Boogkeers 5
2000 Antwerpen