Je bent hier:   Permanente vorming schoolbeleid - zesde jaar B Residentieel seminarie: Hoe maak je jouw team en jezelf wendbaar en weerbaar in een uitdagende schoolcontext?

Post-corona lijkt het moeilijker om je team te motiveren, zijn de afwezigheden groter dan anders en krijg je maar moeilijk terug schwung in je team. Hoe ga je daarmee aan de slag? Hoe creëer je ook verbinding in je voltallige team (ook met het niet-onderwijzend personeel)?
Peter Beschuyt laat zien hoe energie in een veeleisende context werkt en vertrekt daarvoor vanuit het welzijn, van jezelf, van je medewerkers en van je organisatie.

(wordt nog aangevuld)

Peter Beschuyt is partner bij Kessels & Smit, The Learning Company. Als coach, adviseur en facilitator, ondersteunt hij organisaties om gezonde plekken te worden waar mensen kunnen floreren. Zijn aanpak kenmerkt zich door een integraal talentgericht perspectief op wat mensen laat floreren in leven en werk, op zoek naar de sweet spot tussen hoge prestaties en optimaal welzijn. Om dat te doen, combineert hij zijn competenties als onderwijspedagoog met de inzichten en de praktijk van de klinische psycho-neuro-immunologie. Met andere woorden, verbindt hij het hoofd, de ziel, het lichaam en de context van mensen die op hun best willen zijn.

donderdag 14 november 2024 10:00u 19:30u Peter Beschuyt Domein Martinus, Sniederspad 133, Zoersel
vrijdag 15 november 2024 09:00u 16:00u Peter Beschuyt Domein Martinus, Sniederspad 133, Zoersel

Voorovernachting en ontbijt (woe. 13 nov.) (110 EUR)