Inschrijven

De verzamelde gegevens hebben als doel je te informeren over onze activiteiten en organisatie. Conform de wet van 8 december 1992 heb je recht op inzage en rechtzetting.

1. Registreren
2. Aanmelden
3. Afmelden
4. Gegevens aanpassen
5. Inschrijven
6. Annuleren

1. Registreren  

Klik rechtsboven op ‘Aanmelden’. Klik vervolgens op ‘Account aanmaken’.
Vul je gegevens in en bevestig door te klikken op ‘Registreren’.
De gegevens die je invulde bij ‘E-mail’ en ‘Wachtwoord’ gebruik je later om je aan te melden.  

Een collega inschrijven:

Klik rechtsboven op ‘Aanmelden’. Klik vervolgens op ‘Account aanmaken’. Vink het vakje aan ‘Aanmelden als instellingsverantwoordelijke’.
Dit wil zeggen dat je alle inschrijvingen verbonden aan je instelling beheert. Vul je gegevens in en bevestig door te klikken op ‘Registreren’.

De gegevens die je invult bij ‘E-mail’ en ‘Wachtwoord’ gebruik je later om je aan te melden.

 ^^^^

2. Aanmelden  

Nadat je je geregistreerd hebt, kan je je aanmelden op de website. Dit doe je door rechtsboven op ‘Aanmelden’ te klikken:
Je krijgt een login-scherm te zien waarin je jouw gegevens kan invullen. Gebruik het e-mailadres en ook het wachtwoord dat je bij de registratie hebt opgegeven. Vervolgens klik je op ‘Aanmelden’.
Je kan vervolgens cursussen aanvragen en je inschrijving definitief maken. Via ‘Mijn portaal’ (rechtsboven) kan je je gegevens raadplegen en aanpassen.

Wachtwoord vergeten of e-mailadres wijzigen? Contacteer Lea Breugelmans, lea.breugelmans@uantwerpen.be.

 ^^^^

3. Afmelden  
Om je af te melden van de website, klik je rechtsboven op ‘[Naam] afmelden’.
Door op de knop te klikken, zal je niet langer ingelogd zijn op de website.

 ^^^^

4. Gegevens aanpassen  
Door rechtsboven op ‘Mijn portaal’ te klikken nadat je aangemeld bent, krijg je een overzicht van jouw gegevens. Je kan hier jouw gegevens aanpassen. Klik onderaan op ‘Opslaan’ om de nieuwe gegevens te bewaren.

 ^^^^

5. Inschrijven  

Indien je je wenst in te schrijven, surf je naar de desbetreffende cursus; Dit doe je via het menu links. Klik door tot je op de pagina komt waar je een tabel vindt met de cursusgegevens.

Je klikt op ‘Schrijf in voor deze nascholing’. Vervolgens vul je in wie de opleiding zal betalen, jij of je school.
Indien dit van toepassing is, kan je de gegevens van de bestelbon invullen. Voeg eventuele opmerkingen toe en klik onderaan op de link ‘algemene voorwaarden’. Neem deze door en vink onderaan in het venster je goedkeuring aan. Vervolgens klik je op ‘Inschrijven’.
Nadat je je inschrijving hebt ingediend word je doorverwezen naar je portaal waar je je gegevens kan bekijken. Klik bovenaan op ‘Mijn nascholingen’ om details over de inschrijving te raadplegen.

Jouw aanvraag wordt verwerkt en je krijgt van CVA een bevestiging en verdere informatie. Ook in geval van annulering word je steeds tijdig op de hoogte gehouden.

^^^^ 

6. Annuleren  

Annuleren na formele inschrijving houdt altijd een administratieve kost in.
Vanaf een korte periode - standaard 15 kalenderdagen - voor de eerste lesdag (aangeduid in de steekkaart) lopen die kosten hoger op.

Om een inschrijving voor een cursus te annuleren klik je de knop 'Annuleren' onder ‘Mijn nascholingen’ in je portaal. Vervolgens vul je de reden van annulering in en klik op ‘Deze annulering bevestigen’. Naast een bevestigingsmail ontvang je een creditnota voor het inschrijvingsgeld en een nieuwe debetnota voor het verschuldigde bedrag.

^^^^

Contactgevens

E-mail: cva@uantwerpen.be

Tel.: 03 265 46 95

Fin.rek.: BE81 7350 2494 2324

Stadscampus

Het Brantijser
Sint-Jacobsmarkt 9-13
2000 Antwerpen